Menu
Your Cart

FAQ - Ruilen & retourneren

Als je een artikel wil retourneren, neem dan eerst even contact op met onze klantendienst. We helpen je dan verder met de procedure en de nodige documenten.

Je kan je artikel ook meteen naar een van onze winkels brengen. Je wordt ter plekke verder geholpen.

Telefonisch: 089 38 18 66

Via mail:  info@wara.be

Via ons contactformulier:  contact

Om je product op te sturen, dien je het retourformulier in te vullen. Indien van toepassing stuur je het samen met je artikel op.

Je kan het retourformulier terugvinden:

  • via mail, na contact met onze klantendienst

Er zijn 3 manieren waarop je jouw product kan terugsturen:

  • Ga met jouw artikel en het ingevulde retourformulier naar een van onze winkels.
  • Bied het product en het ingevulde retourformulier aan in een Bpost-punt, indien je van ons een label hebt gekregen pak je deze mee.
  • Is je artikel te groot om op de post te doen? Maak een afspraak met onze klantendienst om je artikel door ons te laten ophalen samen met het retourformulier.

De terugbetaling maken we over op jouw rekeningnummer. We storten op dezelfde rekening als degene waarmee je de betaling doorvoerde.

Een beperkt aantal artikelen kun je niet terugsturen. Denk onder andere aan software waarvan de verzegeling is verbroken. Ook artikelen die in duidelijke tekenen van gebruik tonen of waar schade aan is, kunnen we niet (volledig) terugbetalen.

Ben je niet zeker of je jouw artikel kan retourneren? Onze klantendienst helpt je graag verder!

    

You must fill in your API Key, and choose a list to sync with in the List Settings tab, before the module will work.