Menu
Your Cart

Technische Dienst

Probleem na aankoop?

Ook dan helpen we je graag verder.

Contacteer onze technische dienst met je probleem en we kijken wat we voor je kunnen doen. Als je je toestel een paar dagen moet missen, kunnen wij je bovendien een vervangtoestel geven voor zolang jouw toestel in reparatie is.

We gaan altijd voor volledige transparantie en leggen je altijd duidelijk de mogelijkheden voor. Heeft je toestel duidelijk zijn laatste adem geblazen? Dan gaan wij je niet op kosten jagen door onnodige herstellingen en kijken we samen voor een passend alternatief.

 

Wil je een herstelling aanvragen? Dat kan via de traditionele kanalen of via het onderstaande formulier.  Wij bekijken wanneer we jouw herstelling kunnen inplannen en contacteren je  voor de details.


OPGELET


Spring je binnen voor een afhaling of om een toestel binnen te brengen? Let dan op onderstaande zaken:

  • Herstellingen binnen garantie: gelieve je aankoopbewijs voor te leggen.
  • Afhalen van herstellingen of onderdelen: neem je herstel- of bestelbon mee.
  • Herstellingen gsm, tablet of laptop: maak voor de zekerheid een back-up van je persoonlijke gegevens. Zo gaan je foto's en telefoonlijst niet verloren.
  • Breng je een iPhone of iPad binnen? Schakel dan de functie "Find my iPhone" uit.

Bedankt voor je medewerking!